Архівація для КП «Житлоінвестбуд-УКБ»

Головна / новини / Архівація для КП «Житлоінвестбуд-УКБ»

Завершено щорічну планову архівацію документів для комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд-УКБ». В ході проведення робіт було опрацьовано та архівовано кадрові документи та документи постійного зберігання. Підприємство належить до першого списку Державного архіву міста Київ, тому архівація виконана відповідно до Закону опрацювання документів Переліку 578; позаштатний архіваріус виконав роботу в повному обсязі, згідно всіх законодавчих норм. Окрім того, було отримано дозвіл на утилізацію документів тимчасового зберігання по 2016 рік включно та відправлено на переробку – більш ніж 2 тони макулатури (утилізація відбувається щороку).

Інформація про компанію-замовника

Комунальне підприємство «Житлоінвестбуд-УКБ» було створене в грудні 2001 року рішенням КМР. Діяльність підприємства включає не лише організацію проєктування та будівництва, а й капітальні ремонти, реконструкції, введення об’єктів в експлуатацію тощо. Також КП займається залученням коштів для будівництва, оформлює всю необхідну документацію, контролює якість виконання робіт на всіх етапах, здає готові об’єкти в експлуатацію.

За період з 2002 по 2016 роки підприємство збудувало 180 житлових будинків (загальна площа – 2,3 мільйони метрів квадратних), чотири школи, вісім дитячих садків, поліклініку. Окрім цього, було побудовано та введено в експлуатацію депо трамвайне, паркінги, стоянки, нежитлові приміщення, а також реконструйовано кінотеатр «Жовтень» після пожежі. Загальна площа нежитлових об’єктів становить понад 100 000 квадратних метрів. Станом на 2016 рік підприємство визнане лідером за економічними показниками серед київських КП.

Повний перелік архівованих документів

В ході проведених робіт було архівовано кадрові документи та документи постійного зберігання:

  • Накази директора з основної діяльності;
  • Журнали реєстрації наказів з основної діяльності роки;
  • Положення про відділи;
  • Фінансові плани;
  • Звіти про капітальні інвестиції;
  • Звіти з праці;
  • Плани (кошториси) використання бюджетних коштів;
  • Звіти про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду;
  • Звіти про виконання фінансового плану;
  • Звіти з фінансово-господарської діяльності;
  • Статистичні звіти;
  • Акти про прийом в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів;
  • Штатні розписи та переліки змін до них.

Також було відправлено на утилізацію з подальшою переробкою більше двох тон макулатури.

Вам потрібен архіваріус київ чи палітурник? Приміщення для надійного зберігання та безпечне транспортування? Телефонуйте, проконсультуємо та надамо всі необхідні послуги на найвищому рівні!

Автор: Ксенія Хорс