Архівація для ломбарду «Золота Скриня»

Головна / новини / Архівація для ломбарду «Золота Скриня»

Завершено науково-технічне опрацювання документів для ПТ «ЛОМБАРД «Золота Скриня»». Під час виконання робіт було проведено щорічну архівацію документів з кадрових питань, а також архівацію документів тривалого зберігання. Окрім того, був отриманий акт знищення документів для подальшої їхньої утилізації. Папери знищені та відправлені на вторинну переробку. Обсяг робіт виконаний згідно замовлення клієнта та відповідає всім стандартам і нормам.

Інформація про замовника

Мережа лобмардних відділень «Золота Скриня» – компанія, яка займається кредитуванням населення під заставу дорогоцінних металів (золото, срібло, платина). Компанія надає послуги з 2009 року, та є одним з лідерів на ринку ломбардних послуг. Ломбард стрімко розвивається та має відділення не лише в столиці, але й в чотирнадцяти регіонах України. «Золота Скриня» пропонує своїм клієнтам вигідні умови кредитування, точну та професійну оцінку вартості майна (що здається під заставу), а також швидкий викуп. Мережа проводить регулярні акції та має спеціяльні програми лояльності для своїх клієнтів.

Окрім того, ломбард дотримується всіх стандартних процедур оформлення кредитних коштів, де чітко зазначені: сума кредиту, процент, який буде нараховано, строки погашення тощо. Компанія працює офіційно, дотримується всіх вимог діючого законодавства, що регламентують діяльність ломбардів. Технічна база дозволяє забезпечувати життєдіяльність мережі відділень, а також запроваджувати нові послуги, підвищуючи тим самим якість наданих послуг.

Архівовано документи з кадрових питань

Поведено щорічну архівацію:

–  Накази голови товариства з кадрових питань (особового складу) про преміювання;

–  Штатні розписи та переліки змін до них;

–  Особові картки звільнених працівників;

–  Розрахунково-платіжні відомості нарахування заробітної плати працівників;

–  Відомості про персоніфікований облік працівників.

Архівовано документи тривалого зберігання

Проведено архівацію:

–  Накази голови товариства з основної діяльності;

–  Звіти з фінансово-господарської діяльності;

–  Статистичні звіти й таблиці з усіх основних видів діяльності.

Замовлення було виконано в повному обсязі, яке окрім архівації включало утилізацію документів. Найбільше опрацьовано кредитних договорів – 1575 справ.
Якщо вам потрібні якісні архівні послуги повного циклу, або позаштатний архіваріус київ, звертайтеся до нас вже сьогодні!

Автор: Ксенія Хорс