Архівація документів для агрохімічного підприємства

Головна / новини / Архівація документів для агрохімічного підприємства

Завершено науково-технічне опрацювання документів для агрохімічного товариства з обмеженою відповідальністю за 2009 – 2019 роки. Проведено експертизу цінностей документів. Описи справ з кадрових питань та тривалого зберігання. Отримано акт на знищення документів 500 кг документів тимчасового зберігання. Справи з кадрових питань за 2009-2019 роки та справи тривалого зберігання 2009-2019 роки схвалено в Державному архіві міста Київ. Окрім того, схвалено акт про вилучення до знищення документів за 2012-2017 роки.

Коротко про підприємство

Компанія-замовник є виробником пестицидів для захисту найважливіших сільськогосподарських культур. На початку заснування компанія виробляла лише декілька різновидів препаратів, загальний об’єм котрих становив 1000 тисяч літрів. За п’ятнадцять років підприємство досягло високих показників і стало одним з лідерів по виробництву і продажу хімічних засобів захисту рослин. Зараз асортимент налічує більш ніж 50 найменувань продукції, включаючи гербіциди, інсектициди, фунгіциди, фуміганти, родентициди, десиканти, феромони тощо. Компанія регулярно проводить незалежне оцінювання ефективності протруйних засобів. Основним напрямком діяльності агрохімічного підприємства є орієнтованість на українського аграрного споживача та реалізація широкого спектру продукції. Клієнтам пропонується страхування посівів озимого ріпаку та озимої пшениці. Окрім пестицидів на українському ринку представлений цілий ряд мікродобрив.

В ході виконання робіт були опрацьовані наступні документи за 2009-2019 роки:

  • Накази директора з кадрових витань (особового складу),
  • Штатні розписи та переліки змін до них,
  • Особові картки звільнених працівників,
  • Розрахунково-платіжні відомості нарахування заробітної плати працівників,
  • Відомості про персоніфікований облік працівників.

Опис складено за хронологічною структурою, справи оправлені.

Схвалено акт про вилучення до знищення документів за 2012-2017 роки:

  • Накази про надання щорічних оплачуваних відпусток, про короткострокові,
  • Відрядження та відпустки у зв’язку з навчанням,
  • Накази з адміністративно- господарських питань,
  • Документи про амортизаційні відрахування,
  • Документи про відрахування до бюджетів,
  • Податкові декларації,
  • Розрахункові відомості сплати внесків до різних фондів,
  • Господарські договори,
  • Акти про приймання виконаних робіт,
  • Банківські виписки,
  • Авансові звіти,
  • Касові документи,
  • Рахунки-фактури,
  • Податкові накладні,
  • Відомості інвентаризації основних засобів,
  • Листування про фінансово-господарську діяльність,
  • Оборотно-сальдові відомості,
  • Табелі обліку використання робочого часу,
  • Графіки та заяви про надання щорічних відпусток,
  • Листки непрацездатності,
  • Документи митного оформлення вантажів,
  • Дорожні листи і наряди на машини.

Ви можете замовити послуги позаштатного архіваріуса за телефонами: 097 386 2624, 050 958 9680

Автор: Ксенія Хорс