Завершено архівацію для ПрАТ «ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ «ІНДАР»»

Головна / новини / Завершено архівацію для ПрАТ «ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ «ІНДАР»»

Успішно завершено архівацію для ПрАТ «ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ «ІНДАР»»  за 2016-2019 роки. Дата державної реєстрації: 31 жовтня 1997 року Дарницькою районною державною адміністрацією у м. Київ, ідентифікаційний код 21680915. Юридична адреса товариства: 02099, місто Київ, вул. Зрошувальна, 5.

Історія заводу «Індар»

Завод «Індар» з виробництва вітчизняних інсулінів високої якості був започаткований в 1997 році, коли Постановою Кабінету Міністрів було прийняте рішення про організацію виробництва вітчизняних інсулінів. Відтоді почалася історія єдиного в країні заводу з виробництва життєвонеобхідних препаратів для лікування діабету. Виробництво передбачає повний технологічний цикл.

Протягом 1998 р. в процесі становлення та розвитку заводу були визначені та реалізовані основні завдання (для функціонування заводу) в наступних напрямках: кадрові, майнові, правові, фінансові тощо. Варто зазначити, що для опрацювання такої кількості документації необхідні архівні послуги повного циклу та залучення спеціалістів. Також на підприємстві були дотримані всі вимоги FDA. Вже в 1999 році завод «Індар» почав повноцінно функціонувати, щороку збільшуючи свої потужності. Були розроблені власні технології виробництва й випущені препарати під власними торговими марками. На сьогодні підприємство має 20-річний досвід досліджень, а також виробляє повний спектр препаратів інсуліну.

Науково-технічне опрацювання документів

В ході роботи на підприємстві були сформовані та прошиті справи з кадрових питань, справи постійного зберігання, а також сформовані справи постійного зберігання виробничої документації. Дотримано порядок зберігання документів; описи справ схвалено Державним архівом міста Київ.

Сформовано, прошито справи з кадрових питань (особового складу):

  • Накази голови правління з кадрових питань;
  • Накази голови правління про преміювання;
  • Журнали реєстрації наказів з кадрових питань;
  • Особові картки звільнених працівників;
  • Особові справи звільнених працівників;
  • Розрахунково-платіжні відомості нарахування заробітної плати працівників;
  • Відомості про персоніфікований облік працівників.

Справи постійного зберігання:

  • Накази голови правління з основної діяльності;
  • Штатні розписи та переліки змін до них;
  • Положення про структурні підрозділи;
  • Фінансові плани;
  • Звіти про виконання фінансових планів;
  • Звіти з фінансово-господарської діяльності;
  • Річна звітність емітента.

Особливостями проведення архівації для даного підприємства є формування справ постійного зберігання виробничої документації:

  • Аналітична нормативна документація на препарати;
  • Досьє виробничих дільниць по виробництву препаратів;
  • Технологічні регламенти виробництва препаратів та зміни до них.

Замовляйте архівні послуги київ за телефонами: (097) 386-26-24, (050) 958-96-80.
Ми надамо фахову консультацію та вирішимо всі ваші питання, до зустрічі!

Автор: Ксенія Хорс