Завершено архівацію для ТОВ «МАЛТЮРОП ЮКРЕЙН» (Malteurop Ukraine)

Головна / новини / Завершено архівацію для ТОВ «МАЛТЮРОП ЮКРЕЙН» (Malteurop Ukraine)

Під час виконання робіт було проведено архівацію кадрових документів компанії Malteurop за 2012-2019 роки. Окрім того, передано на вторпереробку бухгалтерські документи, строки зберігання документів відповідно до Переліку 578 становлять 3-5 років. Робота проводилась на території підприємства в місті Чернігів – 2 дні. Описи справ та акт знищення документів узгоджено в Державному архіві міста Київ.

Компанія Малтюроп Юкрейн почала працювати в Україні з 2002 року і на цей час є однією з найбільших і успішних солодових компаній. Наразі в Україні функціонують три виробничі потужності: два солодових заводи та зернопереробне підприємство, яке займається виробництвом насіння та зберіганням зерна.

В Чернігові солодовий завод був придбаний, перебудований та модернізований ще в 2002 році. За рік виробляється 50 тисяч тон солоду. Завод у місті Харків був збудований «з нуля» в 2004 році. Кількість солоду, що виробляється за рік – 110 тисяч тон. В Чернігівській області знаходиться ПрАТ «Дмитрівське ЗПП», що був придбаний в 2012 році. Підприємство займається виробництвом насіння, а також обробкою та зберіганням зерна. Потужність майданчика становить 30 тисяч тон.

Окрім того, компанія регулярно ініціює проєкти, спрямовані на захист довкілля і розвиток регіонів.
Заводи компанії займаються не лише імпортом, але й експортують свою продукцію, й відповідно – мають величезний об’єм документів, що вимагають постійного контролю та системного впорядкування. Саме тому архів документів та його організація – це справа провідних спеціалістів.

На підприємстві в місті Чернігів були опрацьовані кадрові документи (за 2012-2019 р.р.), як того вимагає організація поточного зберігання документів, згідно всіх офіційних норм та правил:

  • Накази кадри;
  • Трудові угоди;
  • Штатні розписи;
  • Особові картки звільнених працівників;
  • Особові рахунки нарахування заробітної плати працівників;
  • Відомості про персоніфікований облік працівників;

 Документи тривалого зберігання:

  • Накази з основної діяльності;
  • Звіти з фінансово-господарської діяльності;
  • Статистичні звіти.

Передано на вторпереробку бухгалтерські документи, строк зберігання яких становить 3-5 років:

  • Декларації про прибуток та податки;
  • Податкові накладні;
  • Первинні бухгалтерські документи: банк, каса, авансові звіти, оборотно-сальдові відомості тощо;
  • Табелі обліку робочого часу;
  • Листки непрацездатності;
  • Митні декларації та інші.

Замовити послуги архіваріуса київ можна на нашому сайті. Ми завжди готові допомогти!

Автор: Ксенія Хорс