Як отримати архівну довідку при ліквідації підприємства?

Головна / новини / Як отримати архівну довідку при ліквідації підприємства?

Завершальним етапом ліквідації підприємства є отримання архівної довідки. Загальна процедура ліквідації визначається нормами ст.60 Господарського Кодексу України.

Архівацію документів бажано проводити одразу після прийняття рішення про ліквідацію. До трудового архіву необхідно буде передати наступні документи:

  1. Установчі: протоколи, виписки, витяги, довідки, статути
  2. Накази з особового складу (кадрових питань)
  3. Штатні розписи
  4. Картки звільнених працівників (П2)
  5. Розрахунково-платіжні відомості або особові рахунки
  6. Відомості про персоніфікований облік працівників

Перелік документів може бути доповнений рекомендаціями з архіву.

Процедура отримання архівної довідки займає від 14 до 45 днів.

За більш детальною інформацією звертайтесь за тел.050 958 96 80